onsdag 26 januari 2011

Slut i benen

Idag fick man ställa klockan lite tidigare för att kunna löpa till jobbet. Fick bli en Powerbar och en proteindrink i magen å sen ge sig iväg i det kalla morgon vädret.

Jag hann 100 meter sen var det dags att vända, ja hade ju glömmt pannlampan. Hem igen Fiflande med batteri och ska dit med nya som inte fanns ja jävlar vilket strul. Fick bli mörka grusvägar utan pannlampa tur att månen visades lite så man fick en aning ljus i allafall. Hade 1 banan i varje näve för att jag skulle få lite frukost när man kom fram, kan tänka mig att det såg lite kul ut. Benen funkade bra första 3km sen blev jag helt slut. Riktigt dålig ork funderar flera gånger om jag ska gå bara 100 meter. Så blev det aldrig men jag var bra mör efter denna rundan.
Efter jag dushat på jobbet så ska jag sätta mig på bänken för att klä på mig, fy fan vilka stela ben. Mina ben klarar ungefär 3 pass på 4 dar känns det som. Ne nu blir det vila med löpningen tills på Fredag bara slaska lite då. Jag får nog ta det lite lungt på cykeln med..

Efter en stel dag på jobbet så blev det cykeln hem. Har mätt upp sträckan nu och det är 8.5km.

Hemma så blev det mat å sen mitt 100 push ups projekt. Rätt nyfiken på resultatet om jag kommer nå 100 pushups..

Tycker folk ifrågasätter lite väl mycket hur mycket jag tränar. Jag vet själv exakt var gränsen går och ibland ligger jag farligt nära den. Skulle jag springa imorgon så skulle jag gått över gränsen. Kommer att köra rätt hårt fram till Göteborgsvarvet. Eller hårt å hårt tycker själv inte att det är så hårt. 23,7mil har jag i Januari månad förflyttat mig hittils fördelat på 42,2km promenad, 122,6km cykling och 72,3km löpning. Men slut rapporten kommer på Söndag

Nehe nu har jag annat att göra. Inget mer svett för idag=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar