torsdag 13 januari 2011

Torsdag

Idag damp det ner lite avier i postlådan. En från Gymgrossisten och en från en thailändsk sajt. På med kläder och iväg på cykeln 8,24 km för att hätma ut paketen Tiden dit blev 20:25. Fick inte ner paketen i ryggsäcken så fick stå och öpnna de och lämna kartongerna. Samma sträcka hem på 20:08 inte så mycket skillnad bara 17 sekunder så håller ganska stabilt tempo på hojjen.

När man kom hem så var jag ju tvungen att prova mitt nya protein, kanon gott. Och de thaländska shortens som jag hade beställt satt perfekt.

Resten av dagen så har jag fortsatt att skruva ihop mitt hemmagym. Blir inga bilder idag för jag hann inte vad jag hade tänkt hinna. Är helt säker på att det kommer bli kanon.

Kvällen fick bli 5 km promenad.

Imorgon tror jag att jag får det svårt att få nån träning gjord men hoppas på tid över till lite löpning i allafall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar