torsdag 27 januari 2011

UMPA PUMPA

Cykel imorse. ja sisådär minus 16 grader. fick både ansikte händer och fötter att frysa lite när man ligger runt 25km/h., Klädde mig rätt bra så ska faktiskt inte knälla det var helt ok för att vara så kallt, visst frös jag men det kunde varit värre.

Cykel passet hem tog 19 minuter och jag trampa på som aldrig förr. Prästen som ska döpa Ebba skulle nämligen komma halv 5 så var tvungen att ge mig på ett litet tempopass.

Efter lite prästtalk och mat så blev det gymmet. Jag har innan lyft på 3*12 ett tag och nu i slutet på 4*12. Idag gjorde jag en helomvändning och började lyfta tungt. Vet att jag sagt att jag icke ska göra det men nu blir det så i 4 veckor sen tillbaka till mina 12or. ja så som det blir nu är 4set*6repetioner. Det var helt underbart att få lyfta tungt.
Ta i så man måste skrika upp vikterna. Men inte bara tungt blandar en hel del å speciellt bålen skulle jag inte vilja lägga på nån form av vikt när jag tränar. Sammma sak armhävningar å andra kroppsövningar så kör jag som vanligt, bara hantlar å stänger som jag öser på med..

idag tog jag månads bilder på dagsformen. å dessa kommer komma 1 gång i slutet på varje månad. Även lite mått å vikt men det blir på söndag


Tränat idag så ryggen är lite mer "svullen" en vad verkligeheten är.
Tycker själv att det är bra utveckling sen nyår. Svarvat lite här å där å ca 2,5 kg lättare.

1 kommentar: