lördag 19 februari 2011

En trött lördag

Trött som fan idag.
Hur som helst var med svärfar i skogen idag och grejade lite med årets vedskörd. I början så kändes knät skit men bara jag fick gå lite och komma igång så kändes det faktiskt riktigt bra.

Idag körde jag underarmar och ett riktigt hårt bålpass. Men problemet när jag har tränat mage är att jag får alltid så förbannat ont i ryggen. Har satt mig i soffan å tveksamt om jag lyckas att ta mig upp. Detta har jag mer eller mindre alltid haft. Tror att det är för att jag nästan aldrig har tränat det å när jag väl gör det så tar jag ut mig för hårt.Borde kanske ta tag i det där från grunden å börja om från början.

Strechingen fortsätter, nått jag hoppas man fortsätter med när man blir gammal. Tror att bara några minuter om dagen skulle halvera alla krämper man får med åldern. Men vad vet jag.

Nehe vila å sova för imorgon är det dax att testa en runda på 4 km, altså mycket lätt promenad. Kanske ta med lite kaffe å vila längs vägen. Solen ska nämligen stråla

Så får det bli. Picknick med familjen

1 kommentar: