måndag 21 februari 2011

Måndag

Fy fan vad jag tycker det är tråkigt att inte kunna springa!!. Gick i ett högt lägenhetshus idag ca 6 trappor. Gjorde rätt ont i knät när jag kom upp så det är nog inte så bra som jag tror att det är..

Idag blev det gymmet igen. åvan sida bröst och biceps. Det gick helt vansinnigt bra idag. Jag la på mer idag på biceps curlstång. 38,9kg 6reps gånger 4 set,60sek vila emellan Rätt mäktigt den dagen man klarar det på 40 kilo istället, men ska bara lyfta tungt februari ut sen blir det mera repetitioner igen. I april går jag tillbaka till tungt å då ska jag fixa det, hoppas jag.

Köpte tidningen Runners idag, kan jag läsa om att det finns andra som springer i allafall. Ne då den verkar rätt bra..

För övrigt är det jävligt tråkigt att skriva om att man bara lyfter skrot hela dagarna, men men

1 kommentar: