tisdag 8 februari 2011

pigga ben

Igår kväll fick jag uppleva en annan form av cykling. Nämligen så att det stormade när jag skulle till jobbet, men hem från jobbet var det nog värre en storm. Men av nån anledning så tyckte jag inte alls att det besvärade mig så mycket. Jag var rätt klädd å när man kommer hem så har man torra kläder och en varm säng att lägga sig i. Faktiskt rätt häftigt att vara i stormens centrum. Eller storm var det inte men ett kraftfullt väder i allafall.

När jag vaknade så blev det på med löpardojjorna och upp på löpbandet. Sprang först 1 km för att ställa in fotsensorn och sen 1 km för att kolla att jag lyckades. Japp nu mäter den exakt.

Av med Dojorna och ett trevligt ryggpass på det. Tog ut mig rätt hårt på mitt gympass idag så fick faktiskt kasta in handuken när jag egentligen hade en övning kvar, men det bet bra idag..

Kvällen fick bli en promenad med hunden.

Idag landade min mp3 spelare i postlådan. fy fan vad nöjd jag är. Så under promenaden idag så fick det bli att lyssna på en ljudbok. Kanon köp, Sansa clip tror jag den heter

Ställde mig på vågen idag å den visade 77,4 så nu har jag tappat 34,2kg sammanlagt. och kan nu sätta en till CHECK på mina mål, Det bästa med vikten är att jag inte försöker gå ner i vikt, bara att springa så faller det av vare sig man vill eller inte.

Dagensträning
*Cykel 16km¨'
*promenad 4,54 km
*löpning 2 km
*gym 50 min

Benen är helt ok efterlöpningen igår så tar en fin löparrunda imorgon med

Tack för idag käre läsare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar