torsdag 3 februari 2011

Jag å Anja

Imorse så kom jag iväg ibra tid på cykeln, tur var väl det för spöregn på de istäckta grusvägarna är inget som skapar nån hastighet. Höll på att ramla 4 ggr men sen var jag bara tvungen att göra en Anja Persson. Gled en bit på sidan genom vatten å grus. Skada mig inte men inget vidare sätt att starta dagen på. Denna rundan tog 29 min.

Efter jobbet så tog hag en liten längre runda. Tanken var att hah skulle jålla ett högt tempo men ett konstant tempo. Började lite högt å det var svårt att hålla hela vägen, men tycker det blev godkänt. Resan blev 14.5 km. Snitt 2:06 min per km. Tog ca 30 min.

Sen blev det chinups projekt. Känns lite enkelt för tillfället, men det vet jag att det lär bli tuffare.

Nu ligger jag å får massage, ryggen börjar bli mycket bättre så det känns kanon. Allt för idag. Imorgon blir det nån form av löpning nångång under dagen

1 kommentar:

  1. Tur att du har en egen massör, billigt är det oxå, det är det jag vill bidraga med så att du kan träna, synd bara att jag inte kan vara med dig i Göteborg, vi får väll ta det när du kommer hem, för då har du säker ont överallt.
    Hälsningar din egna massör.

    SvaraRadera