lördag 5 februari 2011

Lördag och rekord försök

Riktigt fin ordentlig frukost och 60 min innan start så blev det en kexchoklad. Först måste jag säga fy fan vad trevligt det var å träffa Johan, exakt som jag kommer ihåg honom från förr. Riktigt härlig snubbe det där. Jäkla tjejtjusare vet inte om jag vågar presentera han för mina 3 brudar=) Innan vi skulle dra iväg så hade båda sån sjuk adrenalin kick av nån anledning. Hur fan ska det kännas innan varvet i Maj när man hade denna känslan nu?

Först tog vi lite lätt löpning runt kvarteret bara för att värma upp sen fick Johan ställa in min klocka för ensålänge har jag inte så stor koll på hur den funkar.

PANG starten går å vi drar i väg, kände direkt att det var högt tempo och kändes tufft ända från start. Men efter nån km börjar det kännas lite lättare för mig. Däremot har Johan löpt redan 5 mil denna veckan så han har inte så friska ben som jag har å får dra ner på tempot lite men säger åt mig att fortsätta.

Johan säger alltid har vi gått ut tillsammans så gör vi det tillsammans. Men jag drar när han har det tungt. Detta är enda gången jag någonsin kommer göra det. Får nog faktiskt inte ens nån mer chans att kunna göra det.

Min sista km är riktigt jävla skit jobbig men jag är till slut imål på 5km med tiden 21:48

Tog mitt förra rekord med nästan 2 min. Men jag har ätit riktigt bra denna veckan och min senaste löpning var i Måndags så hade riktigt friska ben.

1km 4,18
2 km4,20
3km 4,17
4km 4,22
5km 4,32

snitt 4,22 min/km å hastighet 13,76

högstapuls 179 (92%)
Medel 170 (88%)

Riktigt nöjd, men nu är det rekord löpnings vila, för fy fan vad tung den formen av löpning är.

Johan sa innan jag åkte att nästa gång kör vi milen, å då tror jag han kommer att ha ihjäl mig, Schysst som fan att du följer med ut även fast du vet att du är sliten.

Ne kanon trevligt möte kanon dag. tack å hej

3 kommentarer:

  1. Duktig du är min älskade :)

    SvaraRadera
  2. http://www.skistart.com/product/2156/Vinter/Craft+Skiers+Set+Men+Skidklader.html

    där har du både jacka och byxa.

    SvaraRadera
  3. Detta kommer jag aldrig glömma, hur du knäckte mig!!!!! Läraren fick stryk av eleven :-)

    SvaraRadera