söndag 27 februari 2011

Slutet på februari

Så ser det ut efter denna månad. Jag har gått ner å lyft tungt. Jag har Ätit som en jävla häst Löpt lite mer en halva månaden innan knäskadan kom. Jag gjorde allt som stod i min makt för att bygga lite muskler.
Resultat
vikt- 3 kg

Axlar -2
Mage -3
Överarm  -1
Biceps  -0,5
Triceps -1
Rumpa -0,5
Lår -1
Vader -1
Bröst -1,5

Som ni ser så har jag varken gått upp i vikt eller några + mått., Men jag är nöjd med fotot i allafall. Men hade varit trevligt att plussat lite när gymmet har gått hett.
Skitsamma imorgon blir det sjukgymnast och kan förhoppningsvis börja springa igen.
Nu ska jag istället springa bort ca 5 kilo. Synd att månaden inte blev vad jag hade hoppats på, men nu tar jag givetvis nya tag,
Testade hur många armhävningar irad i dag med 45st innan jag fick ge upp, bara 55 kvar innan målet på 100=)

Satte ett annat rekord idag med, kumla till Eneryda på 2.55 stannade jag även å tanka. kul med bilar ibland.

Allt för idag. ska ni se jämförelse kort från förra månaden så får ni bläddra tillbaka själva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar