fredag 4 februari 2011

Fredag 36 mil bilkörning

Idag ringde kl05:15 protein drink å på ned kläderna för 8,5 km promenad till jobbet. Snöstsorm var ett faktum och på mina 1tim och 20 min så kom det nog nästan 10 cm snö att pulsa igenom. Väl framme på jobbet surade jag mest pga att löpning hem som det var tänkt nästan var en omöjlighet.

Men då dimper sms från ovan ner. Det stod så här. -ska vi slå ditt rekord på 5 km imorgon. Det var från coach och givetvis tackade jag ja. Blev att samåka med andra hem från jobbet idag.
Käkade med mina nära och kära sen packade bilen och for mot kumla. Stannade längs vägen för att ta ut min pulsklocka som hade kommit. Jag har fått nån form av paket modell så fick ett gps tillbehlr värt 1195 spänn för att don råkat ge mig fel låda. Bara tacka å ta imot.

Nu på kvällen så blev det 100 pushups projektet. Idag var det riktigt tungt så nu blrjar det ge lite.

Ne nu ska jag sova å vila mig inför 5 km slakt med coach

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar