söndag 6 februari 2011

Söndag. pratat taktik

Igår kväll när jag gick å la mig kände jag mig nästan lite febrig å näsan rann som fan, men som tur var så är det nog ett minne blott nu. Läste igenom manualen noga till min klocka igår så nu känns det som jag har rätt bra koll på hur den funkar.

Idag fick det bli vila, har inte haft tid och lite över 4 timmars bilresa så är rätt seg efter den med. Jag körde 100 pushups projektet idag, å nu jävlar börjar det bli segt dagens program såg ut så här 20 25 15 15 25. samanlagt 100 st idag. mellan varje set var det 90 sekunder vila idag. Kan säga att de sista 10 var sinnes tunga men Charlotte hejade på så jag fixade det.

Är hyfsat Nöjd med veckan, återigen lite för lite löpning och nästintill inga promenader. Nu börjar jag jobba natt igen så nu blir det mer ordning här.

Blev lite tränings shopping idag. Smidig ramväska till cykeln och lite service oljor och annat kring lull till den. Ett par nya sport glasögon, kanon att ha när jag cyklar å den kalla luften piskar mina ögon. Nya Hörlurar(tips från coach) svin nöjd. Och ett extra minnes kort till min mp3 så har nu 12 gig sammanlagt.

Mitt nästa köp kommer bli träningsbrallor och eventuellt en jacka. Ursäkta men fy fan vad het Johan var i sina löparkläder, så ska det se ut. Jag blev riktigt avis. Såg han hade postat en länk i förra inlägget får kika på det.

Idag pratade vi i telefon lite längre, halkade in lite på taktik inför loppet å almänt om loppet. Jag har så svårt för å bestämma mig om jag ska springa och uppleva loppet (under 2timmar) eller om jag ska pressa mig å springa på tid. Uppleva kanske man kan göra när man blir gammal, bestämmer detta i slutet på Mars tänkte jag.

Höga förväntningar på veckan som kommer. Jag ska dra lite mer lång distanser upp mot 1.5 mil å inte så hårda cykel rundor. Tror på en bra vecka

Allt för mig denna veckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar