tisdag 1 februari 2011

Tisdag,

Ja idag kom jag iväg i riktigt bra tid när jag drog iväg på löppasset till jobbet. Stela ben? Ja fy fan vad stela och 8.5 km senare så var de ju knappast bättre=) Löpningen gick bra låg på 5:30min/km idag med. Jag kommer aldrig försöka pressa mig hårdare på en morgon för det går inte. Rätt trevligt å vara i god tid så man han med både streching och långdush å lite frukost innan det var dax för kugg tillverkning.


Frammåt eftermiddagen så började benen kännas mycket bättre och var rätt mjuka lagom till cykelturen hem. Idag tryckte jag på rätt så bra 02:11min/km i snitt å i hastighet blir det 27,45km/h. Rätt högt tempo över lag å resan var över på 18.½ min.

Gjorde även mitt chinup projekt idag, tar dock max 5 min men det blir nog bra när det är färdigt. Imorgon.
hoppas pulsklockan kommer imorgon, då ska jag dra på mig ett sånt satans tempopass. Nehe Charlotte är iväg med massa tjejer på bio så är själv hemma med barnen så nu ska jag födriva den tiden med dom på bästa sett.. hej så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar