onsdag 16 februari 2011

Ett jävla piss och ett grattis

16 km cykel till jobbet.

Skadade fingret inatt på jobbet. Fick bli en resa till akuten å 3 stygn i fingret. Det första jag frågar på akuten är- kan jag träna? Det kunde jag.

Idag blev det 10.52 km löpning. Jag la mig på på låg puls och tog det jävligt lungt. Efter 5 km så började knät ömma lite men jag körde på. Efter 7 km var jag framme vid mina intervallstolpar. Körde dessa rätt tufft ca 3min/km. När jag började jogga ner så kändes det bara mer å mer i knät, nu har jag problem med att gå T.o.m. Jag tänker vila från löpningen resten av veckan å bara köra promenader. sist jag sprang var i lördags så fattar inte varför knät gör så här helt plötsligt.

Men ett stort grattis till Ville somu var med på rundan. Konstant efter å speciellt på intervallerna men han hade milen efter 54 minuter som är nytt rekord för han. Helt slut är han nu (ville är min hund)

1 kommentar:

  1. Ja nu är han inte särskilt slut..
    Kommer ylningarna försvinna?? :)

    SvaraRadera