fredag 11 februari 2011

fredag vila

16km cykel
knävecket börjar bli bättre

idag fick det bli en välförtjänt vila, riktigt längesen jag tog en helvila. Redan när jag såg hur vädret var så bestämmde jag att det skulle bli att ta igen sig. Men det märkliga är att jag blir nästa mer sugen på att verkligen springa när jag bestämmt att idag ger du fan i det. Jaja...

Annars tycker jag att träningen flyter på riktigt bra, Når dom mål och nivåer som jag sätter å känner en jäkla vilja.
Ibland har man funderat på varför man håller på och "misshandlar" sig själv, kan vakna vissa mornar å knappt komma ur sängen. Men detta är nått som bara hör till. Man kan ha så ont i ryggen så man knappt kan röra sig å det man längtar efter är att få träna igen, rätt sjukt. Eller som coach, fötterna är så fulla i blåsor efter nytt skoköp men testar att springa endå.

Men frågan är ju vad som är att misshandla sig själv, innan var jag en jävla gris som låg i soffan å grymta, förjämnan trött sleten, idag har jag istället fruktansvärt mycket energi måste nog påstå att jag istortsett aldrig är trött. Vilken misshandel är bäst?

satt vi datorn med en kompis här för nån dag sedan. kommer vi in på en runda som jag mätt när jag cyklade. Rundan var 15km och jag hade på den rundan en snitt hastighet på 27.45km/h på en mtb cykel. När han får se detta så säger han, - Det stämmer inte det måste vara nått fel.. Han är helt allvarlig. Här kan man ju bli lite sur för att han inte tror på mig men givetvis blir jag ju skit nöjd, i hans ögon har jag åstakommit det omöjliga=)

Jag har börjat fundera på om jag eventuellt ska göra en svenskklassiker. Har jag samma glädje och motivation i min träning så hoppas jag att det är nått jag kan bocka av 2012.

Om det är nån som är intresserad av en riktigt bra mp3 spelare så har jag 1 tillsalu, utan att tveka det bästa jag håll i min hand.
Jag har strulat till det lite så jag äger för tillfället 2st
400 spänn vill jag ha

allt för idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar