måndag 14 februari 2011

Karl Alfred

16km lugn cykling till å från jobbet..

Idag blev det ett bröst å bicepspass med lite mage inblandat. Jag har 2 olika sånna pass så detta är pass 1
Pass 2 är det mer konsentration på åvan sidan bröst och mer hammer när jag kör biceps, tror 1 och 2 kommer funka bra att växla mellan. Eftersom det var bröst så passade jag på och köra mitt 100 pushups projekt.

här är passet

 

sista övningen "koncentrations curl" börjar jag på 8 reps byter till nästa arm å där med 8 reps å sen tillbaka fast med 7 reps utan vila. Så håller jag på tills jag är nere på 0. 
Har inte kört samma övningar flera ggr, men för att allt ska synas så blir det så. Ni fattar säkert.

Nu på kvällen var jag å fick massage. Idag fick Vaderna sig en omgång, vad säger man det som inte dödar det härdar. Kan rekomendera Susanne om det är nån annan som behöver laga sånt som har knytit i hop sig.

Imorgon hoppas jag på lite mildare väder. Skulle gärna vilja kunna gå ut på ett lite tuffare tempopass, men tänker inte plåga ut mig i kylan.

På fredag ska en kompis ta med mig på en nästan 4 mils cykeltur, här är det så bra när man har runkeeper. han bara printa ner rundan på kartan på Runkeepers hemsida så kan jag gå in och kolla å se hela rundan i förväg. 
Ska bli skit kul får se om jag pallar att hänga på hans landsvägsdäck med mina mtb hjul. 

Allt för idag
Mvh Karl Alfred (känner mig som han i kroppen=)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar