onsdag 2 februari 2011

Så här ska det kännas

Cyklade till jobbet i riktigt snigelfart idag. Blankpolerad is på grusvägarna. Asfalten var ok men annars var det inge vidare. Cykel hem från jobbet körde lite högre växlar och stod rätt mycket upp när jag cyklade. På grusvägarna ger detta bra balans på isen och även träning för andra muskelgrupper, fast vill knappt räkna dagens cykling som träning för jag fick hålla igen aldeles för mycket. Vi kan kalla det slaskcykling=)

Jo så här känns det när man har gett bröst och biceps en redig omgång. Tog gymmet efter maten när jag kom hem idag. Körde lite militäriskt med tidtagarur och villan mellan varje set max 60 sek å fy fan mina muskler ville efter detta pass hoppa ur kroppen å slå mig i ansiktet å säga vi vill vila=). Ne men det tog bra idag det känns.

Fick ett mail att min pulsklocka kommer imorgon.
Utlämningsstället ligger nästan precis breve mitt jobb så funderade på att jag skulle gå till jobbet och springa hem, bara för att få testa klockan.
Stannade mig själv lite, finns tusen andra gånger jag kan testa klockan och kanske inte så lämpligt att stå å läsa manual inne på ica å klä av sig å på med pulsband å grejer. Ne det får vänta tills på fredag då tänkte jag dra en runda i kvarntorp.

Jag ska nämligen till bror och hjälpa han med sitt hus han köpt, kör fredag eftermiddag så hinner inte snickra nått vidare på fredagen men springa lite på kvällen funkar kanon..

Pga att jag alltid varit osams med programmet itunes och blir så jävla förbannad varje gång jag ska använda det så blev lösningen att köpa en ny mp3spelare istället. Liten med clips för tröjan. Hejdå Itunes hoppas jag aldrig mer behöver se dig.

Å nu till nått som bekymmrarmig.
Får höra "kommentarer" på omvägar. En så länge bara positiva, eller ja nån som är orolig och nån som är lite skämtsam.

Men kommentera gärna här på sidan istället. Bästa jag vet när man ser att man har fått en kommentar, för läsare det vet jag att det är å det ganska många med=)

Ne men lämna gärna ett avtryck å man får vara anonym

Tack för mig

1 kommentar:

  1. Ska bli skönt att slippa dej i helgen så jag och barnen kan längta efter dej :)

    SvaraRadera