söndag 13 februari 2011

Söndag

Idag var det gymmet på schemat.

Jag har otroligt mycket hjälp av min Iphone i min träning, den tränar ju givetvis inte åt mig men den berättar lite om när hur och jag kan logga allt.

Senaste programmet till telefonen heter gymgoal och kostade 28 spänn, men det är guld värt. Man kan klicka på varjemuskelgrupp och få upp övningar och filmer på hur det ska utföras å sen lägga till träningen i sin dagbok. Använde det första gången idag och kommer defenitivt forsätta använda det.

Så här såg dagens pass ut



kört axlar idag altså

denna veckan har varit rätt bra kommit upp i 43 km lpning 65 km cykel men dock bara 4.5 km i promenad.
Veckan som kommer ska det bli kallt å jag får se hur jag känner från dag till dag, men nått tempo och intervallpass vill jag nog ha för det var ett tag sen..





1 kommentar:

  1. Kan ju kanske vara nåt för mig;)

    Kör hårt kommande vecka nu :)

    SvaraRadera